Marketing internetowy branży fitness [raport Studiotg]

Lipiec i sierpień to ten okres w roku, gdy nieco zwalniamy i odpuszczamy. Mamy wakacje. Również od diety i siłowni. Nic to. Gdy przyjdzie jesień, wrócimy. Do dbania o linię oraz o kondycję. Tylko czy na pewno do Ciebie, nasz klubie fitness? A może wybierzemy ofertę konkurencji? I co Ty możesz zrobić już dziś, byśmy ...

Łazienki Murlowscy – sukces kampanii lokalnej

Czy firmy działające lokalnie mogą skutecznie reklamować się w Internecie? Oczywiście! Przedstawiamy dzisiaj przykład kampanii dla salonu Łazienki Murlowscy z Tarnowskich Gór, realizowanej w wyszukiwarce Google AdWords oraz sieci reklamowej AdWords. Cel kampanii: Na początku 2014 uruchomiliśmy dla tego Klienta nową stronę internetową: www.lazienkimurlowscy.pl Naszym zadaniem było wypromowanie nowej strony oraz oferty firmy wśród osób ...

Strona dla mobilnych, czyli o dostosowaniu strony www do ekranu w urządzeniach przenośnych.

Czy wiesz, że ponad 60% Polaków przegląda Internet za pomocą smartfona? Liczba osób posiadających tablet czy smartfona systematycznie rośnie. Warto pomyśleć o tym, aby dostosować stronę internetową do specyfiki urządzeń mobilnych, tak aby umożliwić ich użytkownikom wygodny dostęp do treści i funkcjonalności znajdujących się na naszej stronie. Co zrobić aby strona wyświetlała się poprawnie we ...

Rozszerzenia reklam Google AdWords o lokalizację

Czy zwróciliście uwagę na to, że niektóre reklamy AdWords mają dodatkowy wiersz, w którym znajduje się adres fizyczny firmy i numer telefonu? Wyświetlają się one dzięki funkcji rozszerzenia reklamy o lokalizację. Stosujemy tę funkcję zazwyczaj w przypadku kampanii firm działających lokalnie, kierowanych na niewielki obszar geograficzny, tak aby pozyskać klienta, który może bez problemu dojechać ...

Skuteczny mailing krok po kroku

E-mail może napisać każdy – ale skuteczny mailing to zupełnie inna bajka. Odpowiednia konstrukcja e-maila powinna skłonić adresata do wejścia na naszą stronę internetową, wykonania pewnego działania (np. kupna, wypełnienia formularza) oraz pozostawić po sobie pozytywny, trwały ślad w pamięci użytkownika. Na każdym etapie klient musi mieć silne przekonanie, że: warto Twój list otworzyć, warto go przeczytać, warto wejść na Twoją stronę, i (co ...

Spam a prawo – Wysyłanie mailingu a kara za spam

Jeśli wysyłasz mailing z informacją handlową, musisz uważać na spam – prawo jest tu zdecydowanie po stronie użytkowników. Przekazywanie oferty handlowej drogą elektroniczną bez zgody odbiorcy jest uznawane przez polskie prawo za czyn nieuczciwej konkurencji. Przewidziana jest też kara za spam. Na szczęście istnieje sposób na skuteczny mailing całkowicie zgodny z prawem – zbieranie adresów email poprzez landing page. Rozsyłanie spamu Spam to niechciane, niezamówione wiadomości ...

Informacja handlowa a spam – bezpieczny mailing reklamowy

Informacja handlowa Reklamowanie produktów przez email jest bardzo skuteczne. Trzeba to jednak robić z głową i wysyłać informacje handlowe tylko do osób, które się na to zgodziły. Niezamówiona informacja handlowa to spam, a wysyłanie spamu to już karalne wykroczenie. Informacja handlowa to służy wg ustawy do promowania: towarów, usług, wizerunku. Czyli mailing to wg prawa praktycznie zawsze informacja handlowa. Dlatego tak ...

Newsletter B2B – B2C

Kontakty w relacjach B2C i B2B różnią się diametralnie. B2C (Business To Consumer) określa kontakty z konsumentami. Polega więc na sprzedaży przez firmę produktów lub usług klientom indywidualnym. Z kolei B2B (Business To Business) obejmuje transakcje pomiędzy firmami i instytucjami. Przygotowanie newslettera skierowanego do klientów indywidualnych opiera się więc na innych zasadach, niż w przypadku ...

Email marketing – Newsletter i Mailing reklamowy

Email marketing to rodzaj reklamy internetowej – wysyła się maile do osób, których adresy mamy w bazie (baza mailingowa). Celem email marketingu jest: pozyskiwanie klientów, budowanie relacji z określonymi grupami (potencjalni klienci, stali partnerzy), sprzedaż internetowa. Email marketing daje możliwość przesyłania materiałów reklamowych dużej liczbie odbiorców – szybko, bezpiecznie, a co najważniejsze – tanio. Skuteczność email marketingu można mierzyć – analizuje się, co robią użytkownicy po odebraniu wiadomości ...

Internet Beta 2013

W minionym tygodniu, w stolicy podkarpacia mogliśmy uczestniczyć w konferencji, która już na stałe wpisała się w kalendarz naszych spotkań. InternetBeta to konferencja, która inspiruje i łączy zróżnicowane środowiska związane z Internetem. Tegoroczna, jubileuszowa edycja pozwoliła nam poznać nowości i trendy w Sieci, a także spojrzeć na Internet z całkiem nowej strony. Wśród prelegentów konferencji ...