Klient: MOJ S.A.

Klient: MOJ S.A.

MOJ S.A. to dynamicznie rozwijające się nowoczesne przedsiębiorstwo działające w branży elektromaszynowej. Gromadzone od 1913 roku doświadczenie w technologii, stale modernizowany park maszynowy oraz umiejętności i fachowość pracowników pozwoliły stworzyć mu niepowtarzalny zbiór produktów.

Od 2007 roku Spółka jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, co wiąże się z obowiązkiem prowadzenia rozbudowanej polityki informacyjnej. Naszym zadaniem było ułatwienie tej komunikacji poprzez stworzenie klarownej i przyjaznej dla użytkownika strony internetowej.

Koncepcja:

Projekt koncentrował się na zaspokojeniu potrzeb informacyjnych. Naszym celem było zaprojektowanie strony z logicznie uporządkowaną treścią oraz estetycznej graficznie. Priorytetem było prawidłowe pokierowanie ruchem na stronie, tak aby odpowiednie osoby trafiły w odpowiednie miejsca.

Grupa docelowa:

Klienci, inwestorzy indywidualni i instytucjonalni oraz dziennikarze zajmujący się tematyką gospodarczą.

Zakres prac:

  • Budowa portalu:
    • koncepcja założeń technologicznych projektu,
    • projektowanie funkcjonalne
    • projektowanie graficzne
    • oprogramowanie funkcjonalności
    • wsparcie techniczne

Realizacja:

  • Intuicyjna nawigacja. Zaprezentowanie szerokiej oferty za pomocą przyjaznych  i intuicyjnych rozwiązań (wybór działu na stronie głównej).

 

Moj sg

  • Spójny i konsekwentny podział treści zaprezentowanej w serwisie.
  • Dedykowany moduł relacji inwestorskich przygotowany zgodnie ze wskazówkami GPW.
  • Na głównej stronie Relacji Inwestorskich w pierwszym miejscu dostępnym po otwarciu dla użytkowników strony znajduje się wykres i tabela notowań spółki oraz umieszczone są najświeższe informacje dotyczące jej funkcjonowania.

podstrona-relacje_notowania

 

  • Wygodny system zarządzania treścią (CMS) wydatnie usprawnia pracę osoby zajmującej się w spółce relacjami inwestorskimi.

Rezultaty:

  • Zbudowanie solidnego wizerunku firmy nowoczesnej i profesjonalnej (zakres działalności poszerzony).
  • Szerokie zaprezentowanie oferty z myślą o inwestorach, którzy jeszcze słabo znają spółkę, ale poszukują okazji do zyskownej inwestycji.
  • Możliwość docierania do najświeższych oficjalnych informacji przez obecnych i potencjalnych inwestorów.