Klient: Dukan 1

Klient: Dukan

Dietadukan.pl to pierwsza strona internetowa oferująca indywidualny coaching dietetyczny, który daje szansę codziennego kontaktu z dietetykiem Pierre’em Dukanem i jego ekipą. Firma postawiła sobie za cel zgromadzenie produktów spożywczych, suplementów diety oraz narzędzi do gotowania, które mogą być używane w różnych fazach diety.

Współpraca z polskim przedstawicielem marki rozpoczęła się w połowie 2010 roku. Zadaniem było przeprowadzenie szeroko zakrojonej kampanii mailingowej, tak aby pozyskać jak najwięcej nowych Klientek.

Koncepcja:

Naszym zamysłem był klarowny przekaz informacji – tak aby odbiorca mógł łatwo i bez wysiłku zrozumieć stawiane mu wyzwanie. Przede wszystkim zależało nam na:

  • Zdobyciu adresów internetowych i stworzeniu bazy danych osób zainteresowanych ofertą.
  • Rozpowszechnieniu marki Dieta Dukana w Polsce.

Grupa docelowa:

Kobiety z obszaru Polski, w wieku 25-50 lat, mieszkające w miastach (powyżej 50 tys. mieszkańców), interesujące się zdrowiem i urodą.

Zakres prac:

  • Obsługa wysyłki mailingu.
  • Kreacja graficzna mailingu i landing page.
  • Stworzenie elektronicznego kuponu rabatowego.

Realizacja:

  • Klarowny przekaz informacji– tak aby odbiorca mógł łatwo i bez wysiłku zrozumieć stawiane mu wyzwanie. (mailing).

dukan

  • Spójna kreacja – strona internetowa, mailing oraz landing page miały mieć jednolitą kreację.

landingpage2

  • Jasno wytyczony cel – projektując szczególną uwagę skupiliśmy na efekcie sprzedażowym. Mailing i landing page zostały zaprojektowane tak aby przez prosty i jasny przekaz, skutecznie nakłaniać odwiedzających do wykonania założonej czynności (pozostawiania adresu e-mail).

Rezultaty:

  • Sprawna realizacja – zaledwie 5 dni!
  • Duże zainteresowanie.
  • 3975 kobiet – zainteresowanych kreacją reklamową marki.
  • 490 kliknięć – wygenerowała kampania wysyłana na skrzynki pocztowe.

One comment on “Klient: Dukan

  1. E-mailing kw. 5, 2013 09:48

    Dieta Dukana jest ogólnie jedną z najbardziej znanych więc tym bardziej landing page z e-mailingiem powodują duże zainteresowanie. Ale sama kreacja bardzo dobra.

Komentarze są wyłączone.