Klient: Dukan
Dietadukan.pl to pierwsza strona internetowa oferująca indywidualny coaching dietetyczny, który daje szansę codziennego kontaktu z dietetykiem Pierre’em Dukanem i jego ekipą. Firma postawiła sobie za cel zgromadzenie produktów spożywczych, suplementów diety oraz narzędzi do gotowania, które mogą być używane w różnych fazach diety.
Współpraca z polskim przedstawicielem marki rozpoczęła się w połowie 2010 roku. Zadaniem było przeprowadzenie szeroko zakrojonej kampanii mailingowej, tak aby pozyskać jak najwięcej nowych Klientek.
Koncepcja:
Naszym zamysłem był klarowny przekaz informacji – tak aby odbiorca mógł łatwo i bez wysiłku zrozumieć stawiane mu wyzwanie. Przede wszystkim zależało nam na:
- Zdobyciu adresów internetowych i stworzeniu bazy danych osób zainteresowanych ofertą.
- Zwiększeniu ilości odwiedzających stronę www.mojbutikdietydukana.pl i przekształcenie ich w Klientów.
- Rozpowszechnieniu marki Dieta Dukana w Polsce.
Grupa docelowa:
Kobiety z obszaru Polski, w wieku 25-50 lat, mieszkające w miastach (powyżej 50 tys. mieszkańców), interesujące się zdrowiem i urodą.
Zakres prac:
- Obsługa wysyłki mailingu.
- Kreacja graficzna mailingu i landing page.
- Stworzenie elektronicznego kuponu rabatowego.
Realizacja:
- Klarowny przekaz informacji– tak aby odbiorca mógł łatwo i bez wysiłku zrozumieć stawiane mu wyzwanie. (mailing).
- Spójna kreacja – strona internetowa, mailing oraz landing page miały mieć jednolitą kreację.
- Jasno wytyczony cel – projektując szczególną uwagę skupiliśmy na efekcie sprzedażowym. Mailing i landing page zostały zaprojektowane tak aby przez prosty i jasny przekaz, skutecznie nakłaniać odwiedzających do wykonania założonej czynności (pozostawiania adresu e-mail).
Rezultaty:
- Sprawna realizacja – zaledwie 5 dni!
- Duże zainteresowanie.
- 3975 kobiet – zainteresowanych kreacją reklamową marki.
- 490 kliknięć – wygenerowała kampania wysyłana na skrzynki pocztowe.
Dieta Dukana jest ogólnie jedną z najbardziej znanych więc tym bardziej landing page z e-mailingiem powodują duże zainteresowanie. Ale sama kreacja bardzo dobra.