Klient: Indos
Indos SA jest jedną z pierwszych w Polsce firm świadczących profesjonalne usługi finansowe związane z obrotem wierzytelnościami. Firma należy do czołówki polskich firm oferujących produkty finansowe służące poprawie płynności finansowej.
Współpraca rozpoczęła się w połowie maja 2011 r. i trwa do dziś. Studiotg cyklicznie organizuje kampanie reklamowe, wykorzystując nowoczesne narzędzia.
Koncepcja:
Celem prowadzonej kampanii reklamowej było pozyskanie danych kontaktowych potencjalnych Klientów.
Duży nacisk położyliśmy na mierzenie i analizę efektów. Kampania obejmowała kilka form reklamowych (reklama banerowa, display, linki sponsorowane) oraz różne rodzaje mediów, więc istotne było uzyskanie informacji, który z nich okazał się najskuteczniejszy. Dzięki takim danym, w przyszłości można zaplanować jeszcze skuteczniejsze działania marketingowe.
Grupa docelowa:
Przedsiębiorcy, biznesmeni zainteresowani głównymi usługami: windykacją i factoringiem, a także osoby interesujące się tą tematyką.
Zakres prac:
- Prowadzenie kampanii linków sponsorowanych Google AdWords.
- Obsługa reklamy banerowej w sieci Google AdWords.
- Przygotowanie baneru na stronę główną Indos.pl.
- Stworzenie naviboxu.
- Budowa landing page.
- Kreacja graficzna mailingu.
Realizacja:
- Różne formaty banerów – dostosowane do poszczególnych mediów.
- W zależności od formatu zmiana układu animacji i rozlokowania elementów graficznych.
- Zwiększona skuteczność, dzięki wyświetlaniu banerów na stronach dopasowanych tematycznie do ich treści.
- Nowoczesny, wyposażony w jasny przekaz navibox – wyświetlany na stronie Inwestycje.pl/biznes oraz na stronach WP.pl działy Finanse i Firma.
- Animowana forma graficzna przyciągała wzrok i skupiała uwagę internautów.
- Landing page z precyzyjnym przekazem.
- Kreacja mailingu.
Rezultaty:
Połączenie różnych działań reklamowych na przestrzeni stosunkowo krótkiego okresu czasu (1,5 miesiąca) przyniosło efekt synergii w postaci zwiększenia świadomości marki w grupie docelowej i zwiększenie zainteresowania usługami firmy również po zakończeniu kampanii.
Dzięki zaprojektowanemu przez firmę Studiotg zaawansowanemu mierzeniu konwersji, mogliśmy łatwo stwierdzić, które działania przyniosły najlepsze efekty i które media przyniosły największy zwrot z inwestycji – mówi Sylwia Kucypera – Włosińska, specjalista ds. marketingu w INDOS SA.