Klient: Indos

Klient: Indos 

Indos SA jest jedną z pierwszych w Polsce firm świadczących profesjonalne usługi finansowe związane z obrotem wierzytelnościami.  Firma należy do czołówki polskich firm oferujących produkty finansowe służące poprawie płynności finansowej.

Współpraca rozpoczęła się w połowie maja 2011 r. i trwa do dziś. Studiotg cyklicznie organizuje kampanie reklamowe, wykorzystując nowoczesne narzędzia.

Koncepcja:

Celem prowadzonej kampanii reklamowej było pozyskanie danych kontaktowych potencjalnych Klientów.

Duży nacisk położyliśmy na mierzenie i analizę efektów. Kampania obejmowała kilka form reklamowych (reklama banerowa, display, linki sponsorowane) oraz różne rodzaje mediów, więc  istotne było uzyskanie informacji, który z nich okazał się najskuteczniejszy. Dzięki takim danym, w przyszłości można zaplanować jeszcze skuteczniejsze działania marketingowe.

Grupa docelowa:

Przedsiębiorcy, biznesmeni zainteresowani głównymi usługami: windykacją i factoringiem, a także osoby interesujące się tą tematyką.

Zakres prac:

  • Prowadzenie kampanii linków sponsorowanych Google AdWords.
  • Obsługa reklamy banerowej w sieci Google AdWords.
  • Przygotowanie baneru na stronę główną Indos.pl.
  • Stworzenie naviboxu.
  • Budowa landing page.
  • Kreacja graficzna mailingu.

 Realizacja:

  • Różne formaty banerów – dostosowane do poszczególnych mediów.
  • W zależności od formatu zmiana układu animacji i rozlokowania elementów graficznych.
[swfobject]250[/swfobject]
[swfobject]259[/swfobject]
  • Zwiększona skuteczność, dzięki wyświetlaniu banerów na stronach dopasowanych tematycznie do ich treści.
  • Nowoczesny, wyposażony w jasny przekaz navibox – wyświetlany na stronie Inwestycje.pl/biznes oraz na stronach WP.pl działy Finanse i Firma.

navi_v6

lp

  • Kreacja mailingu.

mailing

 

 Rezultaty:

Połączenie różnych działań reklamowych na przestrzeni stosunkowo krótkiego okresu czasu (1,5 miesiąca) przyniosło efekt synergii w postaci zwiększenia świadomości marki w grupie docelowej i zwiększenie zainteresowania usługami firmy również po zakończeniu kampanii.

Dzięki zaprojektowanemu przez firmę Studiotg zaawansowanemu mierzeniu konwersji, mogliśmy łatwo stwierdzić, które działania przyniosły najlepsze efekty i które media przyniosły największy zwrot z inwestycji – mówi Sylwia Kucypera – Włosińska, specjalista ds. marketingu w INDOS SA.