Klient: TUiR Warta S.A.
Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji Warta S.A. powstało w 1920 r. Od tego czasu dyktuje standardy na polskim rynku ubezpieczeń. Jest jedną z największych i najstarszych firm ubezpieczeniowych w Polsce. Domeną działalności firmy są ubezpieczenia majątkowe i osobowe. Warta działa na obszarze całej Polski i dysponuje siecią prawie ośmiu tysięcy sprzedawców.
TUiR Warta trafiło do Agencji Studiotg dzięki reklamie internetowej, decydując się powierzyć jej stworzenie newslettera. Od lutego 2010 r. Studiotg z powodzeniem obsługuje ten kanał komunikacji.
Koncepcja:
Przede wszystkim zależało nam na cyklicznym i zintegrowanym dostarczaniu informacji naszym pośrednikom – mówi Michał Piotrowski z TUiR WARTA. Do tej pory przekazywaliśmy im informacje różnymi kanałami – teraz chcemy, aby komunikacja była zintegrowana i pochodziła z jednego kanału – dodaje. W realizacji zlecenia równie ważne były aspekty techniczne. Jak podkreśla przedstawiciel WARTY: zależało nam, by newsletter docierał pod wszystkie podane adresy e-mailowe i był wyświetlony w niezmienionej formie przez naszych czytelników.
Grupa docelowa:
Dyrektorzy i jednostki terenowe korzystające z własnej sieci agentów, a także z usług multiagentów.
Zakres prac:
Jesienią 2012 r. Warta zmieniła logo. Nowy logotyp zachował ciągłość z marką znaną w Polsce od 1920 r., bardzo cenioną i rozpoznawalną. Rebranding dotyczył również newslettera.
- Budowa nowego szablonu newslettera
- wypracowanie koncepcji
- zaplanowanie struktury treści
- kreacja graficzna
- obsługa wysyłki
- zarządzanie bazą subskrybentów
- przebudowa landing page wraz z pełnymi wersjami artykułów z newslettera
Realizacja:
- Zachowanie spójności z nowy logo.
- Zaakcentowanie kwadratowej kropki w newsletterze, która ma podkreślić solidność, a równocześnie nowoczesność firmy i kompleksowość jej oferty.
- Zadbaliśmy nie tylko o estetykę, ale również o przejrzystość, użyteczność i techniczną poprawność.
Rezultaty:
- Stworzenie kanału komunikacji z agentami.
- Błyskawiczne tempo pracy przy redakcji dodatkowych wydań newslettera.
- Długoletnia współpraca i wypracowane zaufanie.