Klient: TUiR Warta S.A

Klient: TUiR Warta S.A.

Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji Warta S.A. powstało w 1920 r. Od tego czasu dyktuje standardy na polskim rynku ubezpieczeń. Jest jedną z największych i najstarszych firm ubezpieczeniowych w Polsce. Domeną działalności firmy są ubezpieczenia majątkowe i osobowe. Warta działa na obszarze całej Polski i dysponuje siecią prawie ośmiu tysięcy sprzedawców.

TUiR Warta trafiło do Agencji Studiotg dzięki reklamie internetowej, decydując się powierzyć jej stworzenie newslettera. Od lutego 2010 r. Studiotg  z powodzeniem obsługuje ten kanał komunikacji.

Koncepcja:

Przede wszystkim zależało nam na cyklicznym i zintegrowanym dostarczaniu informacji naszym pośrednikom – mówi Michał Piotrowski z TUiR WARTA. Do tej pory przekazywaliśmy im informacje różnymi kanałami – teraz chcemy, aby komunikacja była zintegrowana i pochodziła z jednego kanału – dodaje. W realizacji zlecenia równie ważne były aspekty techniczne. Jak podkreśla przedstawiciel WARTY: zależało nam, by newsletter docierał pod wszystkie podane adresy e-mailowe i był wyświetlony w niezmienionej formie przez naszych czytelników.

Grupa docelowa:

Dyrektorzy i jednostki terenowe korzystające z własnej sieci agentów, a także z usług multiagentów.

Zakres prac:

Jesienią 2012 r. Warta zmieniła logo. Nowy logotyp zachował ciągłość z marką znaną w Polsce od 1920 r., bardzo cenioną i rozpoznawalną. Rebranding dotyczył również newslettera.

  • Budowa nowego szablonu newslettera
    • wypracowanie koncepcji
    • zaplanowanie struktury treści
    • kreacja graficzna
    • obsługa wysyłki
    • zarządzanie bazą subskrybentów
    • przebudowa landing page wraz z pełnymi wersjami artykułów z newslettera

Realizacja:

  • Zachowanie spójności z nowy logo.
  • Zaakcentowanie kwadratowej kropki w newsletterze, która ma podkreślić solidność, a równocześnie nowoczesność firmy i kompleksowość jej oferty.
  • Zadbaliśmy nie tylko o estetykę, ale również  o przejrzystość, użyteczność  i techniczną poprawność.

newsletter_v2

Rezultaty:

  • Stworzenie kanału komunikacji z agentami.
  • Błyskawiczne tempo pracy przy redakcji dodatkowych wydań newslettera.
  • Długoletnia współpraca i wypracowane zaufanie.