Czy firmy działające lokalnie mogą skutecznie reklamować się w Internecie? Oczywiście! Przedstawiamy dzisiaj przykład kampanii dla salonu Łazienki Murlowscy z Tarnowskich Gór, realizowanej w wyszukiwarce Google AdWords oraz sieci reklamowej AdWords.
Cel kampanii:
Na początku 2014 uruchomiliśmy dla tego Klienta nową stronę internetową: www.lazienkimurlowscy.pl
Naszym zadaniem było wypromowanie nowej strony oraz oferty firmy wśród osób zainteresowanych remontem lub wykonaniem łazienki, mieszkających w Tarnowskich Górach oraz w okolicznych miejscowościach.
Koncepcja:
Jako główny kanał przekazu reklamowego zaproponowaliśmy wyszukiwarkę Google oraz program reklamowy Google AdWords. Dzięki temu rozwiązaniu reklama będzie się wyświetlała tylko zainteresowanym internautom, wyszukującym w wyszukiwarce produktów i usług związanych z wykonaniem i wyposażeniem łazienki.
Program Google AdWords umożliwia wyświetlanie reklam użytkownikom z Tarnowskich Gór oraz miejscowości w promieniu 20km od lokalizacji firmy. Dodatkowo, w celu wzmocnienia przekazu oraz utrwalenia marki w świadomości odbiorców zaproponowaliśmy remarketing (reklama wyświetlana osobom, które odwiedziły wcześniej stronę Klienta).
Realizacja:
Przygotowaliśmy listę słów kluczowych związanych z produktami oferowanymi przez Klienta. Szczególną uwagę zwróciliśmy na usługę projektowania łazienki 3D oraz usługę projektowania i wykonania mebli łazienkowych na wymiar, ponieważ Klientowi zależało na wypromowaniu tych właśnie usług.
Przygotowaliśmy kilka formatów reklam graficznych (typu flash) dla kampanii remarketingowej. W reklamie graficznej podkreśliliśmy lokalizację salonu, aby utrwalić tę informację w pamięci osób, które odwiedziły stronę www Klienta.
Rezultaty:
- Nową stronę www Klienta odwiedza miesięcznie ok 1500 użytkowników
- Klienci, którzy odwiedzili salon łazienek deklarują, że informację znaleźli dzięki reklamie w wyszukiwarce Google
- Zwiększyła się ilość osób zainteresowanych usługą wykonania mebli na wymiar