26 czerwca w Katowicach odbyły się, po raz pierwszy w Polsce, warsztaty na temat praktycznego wykorzystania systemów marketing automation i e-mail marketing. Naszą agencję reprezentowała spora grupka spragnionych wiedzy umysłów.
Warsztaty prowadził Grzegorz Błażewicz założyciel i szef firmy Benhauer specjalizującej się w tworzeniu oprogramowania do marketingu, z którego korzysta ponad 4000 firm oraz Marek Stopka, na co dzień wykorzystujący marketing automation.
Podczas szkoleń mogliśmy poznać sposoby na automatyzację procesu sprzedażowego i działań marketingowych, a także dowiedzieć się czym jest Lead Nurturing i Dojrzewanie Leadów. Filozofia nowej Szkoły Marketingu okazała się fascynującym zagadnieniem, a w naszych głowach pojawiło się dużo pomysłów na praktyczne wykorzystanie systemu Marketing Automation.
Cieszymy się, że udało nam się zainteresować Państwa tematyką Marketing Automation. Spragnionych wiedzy zapraszamy na marketing-automation.pl i na kolejne edycje Marketing Automation Day.