Klient: IQlab

Klient: IQlab IQlab – dystrybutor suplementów diety ForeverSlim – jedynych bioaktywnych tabletek na odchudzanie, zawierających naturalne składniki. Koncepcja: Koncepcja kampanii reklamowej zakładała wykorzystanie remarketingu. Funkcja ta pozwala dotrzeć do użytkowników, którzy odwiedzili już stronę z suplementami ForeverSlim, ale nie zdecydowali się na ich zakup. Na specjalnie przygotowany pod kampanie landing page zostały skierowany ruch z ...

Klient: Centrum Edukacji Copernicus

Klient: Centrum Edukacji Copernicus Centrum Edukacji Copernicus – nowoczesna, bezpieczna i przyjazna dla słuchaczy szkoła. Jej główną ideą jest dobra i rzetelna edukacja w wielu dyscyplinach. Koncepcja: Głównym celem Centrum Edukacji Copernicus było uruchomienie na portalu Facebook nowego kanału komunikacji z obecnymi oraz potencjalnymi słuchaczami. Podstawowym założeniem było stworzenie możliwie najszerszej społeczności, skupionej wokół szkoły ...

Klient: AMW Nawrot

Klient: AMW Nawrot AMW Nawrot to uznana marka artykułów pościelowych, która obejmuje szeroką gamę kołder, poduszek i podkładów na materace. Koncepcja: Zadanie jakie sobie postawiliśmy to aktywizacja Fanów oraz zapoznanie ich z ofertą produktową AMW Nawrot. Do tego celu wykorzystaliśmy konkurs na Facebooku. Zakres prac:  opracowanie koncepcji konkursu  przygotowanie grafik konkursowych oraz promujących wydarzenie  przeprowadzenie ...

Kampanie rozszerzone w Google AdWords

Jesteśmy stale online. Badania pokazują, że każdy z nas korzysta średnio z trzech urządzeń dziennie, w tym z komputerów stacjonarnych, laptopów, telefonów, tabletów, telewizorów z dostępem do sieci i wielu innych. Stały dostęp do internetu zmienił krańcowo sposób korzystania z sieci, a marketerom pozwolił poznać kontekst, w jakim znajduje się użytkownik. Aby pomóc firmom dotrzeć ...

Klient: Augeo Ventures

Klient: AUGEO VENTURES Augeo Ventures Sp. z o.o. jest profesjonalną firmą Bankowości Inwestycyjnej i Doradztwa Strategicznego. Należy do stowarzyszenia IMCN skupiającego niezależne i wyspecjalizowane firmy konsultingowe, zapewniając tym samym najwyższą jakość usług dla Klientów. Koncepcja: Celem realizowanego projektu było odświeżenie wizerunku marki. Wraz z rozwojem firmy należało uporządkować informacje zawarte na stronie, a treści uczynić ...

Remarketing – nie pytaj czy warto, zapytaj jak?

Zwykle planując działania marketingowe, stawaliśmy przed wyborem: reklamy odsłonowe czy wyszukiwarka? Display zapewnia widoczność w Internecie. Reklama w wyszukiwarce dostarcza potencjalnych Klientów. A gdyby tak połączyć jedno z drugim…? Najważniejsze zalety reklamy osłonowej i reklamy w wyszukiwarce łączy w sobie remarketing. Buduje rozpoznawalną markę i generuje wartościowy ruch na stronie. Każda osoba odwiedzająca stronę internetową ...

Marketing Automation Day

26 czerwca w Katowicach odbyły się, po raz pierwszy w Polsce, warsztaty na temat praktycznego wykorzystania systemów marketing automation i e-mail marketing. Naszą agencję reprezentowała spora grupka spragnionych wiedzy umysłów. Warsztaty prowadził Grzegorz Błażewicz założyciel i szef firmy Benhauer specjalizującej się w tworzeniu oprogramowania do marketingu, z którego korzysta ponad 4000 firm oraz Marek Stopka, ...

Certyfikat kwalifikacyjny Google AdWords

Nasz Marketing Manager, Kasia Waliczek odnowiła certyfikat kwalifikacyjny Google AdWords,  potwierdzając tym samym specjalistyczną wiedzę na temat reklam graficznych. Zaawansowany egzamin na temat reklam graficznych jest najtrudniejszym. Dotyczy on reklamowania w sieci Youtube i w sieci reklamowej. Aby zdać ten egzamin należy wykazać się szczegółową wiedzą i doświadczeniem oraz uzyskać 70 % punktów. Uzyskany certyfikat ...

Klient: Unibet

Klient: UNIBET Unibet to jedna z największych firm udostępniających gry losowe w Internecie. Koncepcja: Kampania reklamowa firmy Unibet została bardzo dokładnie zaplanowana i przygotowana. Jej głównym celem była rejestracja, jak największej liczby internautów w 1 2 3 Klubie. Dzięki naszej firmowej mantrze „sprawdzaj wszystko i wszędzie” postanowiliśmy uruchomić testy A/B, aby zobaczyć, która z zaprojektowanych ...

Wysyłka newslettera wśród spółek giełdowych w liczbach

Status spółki publicznej rodzi zobowiązanie do nienagannej i sumiennej komunikacji z pozostałymi uczestnikami rynku, także w Internecie. Zwłaszcza, że 73% inwestorów i klientów szuka informacji giełdowych na stronach www spółek.