Klient: AMW Nawrot
AMW Nawrot to uznana marka artykułów pościelowych, która obejmuje szeroką gamę kołder, poduszek i podkładów na materace.
Koncepcja:
Zadanie jakie sobie postawiliśmy to aktywizacja Fanów oraz zapoznanie ich z ofertą produktową AMW Nawrot. Do tego celu wykorzystaliśmy konkurs na Facebooku.
Zakres prac:
- opracowanie koncepcji konkursu
- przygotowanie grafik konkursowych oraz promujących wydarzenie
- przeprowadzenie konkursu
- promocja konkursu na portalu Facebook
- budowa relacji i komunikacja z Fanami
Realizacja:
Do realizacji konkursu wykorzystaliśmy aplikację konkursową. Gra polegała na dopasowaniu obrazków do pary. Jedna kategoria obrazków przedstawiała różne rodzaje poduszek AMW wzbogacone o dodatkowe grafiki, które miały ułatwiać identyfikację konkretnego produktu. Druga kategoria prezentowała nazwy poduszek. Zadaniem uczestników było dopasowanie nazw do odpowiednich zdjęć, dzięki czemu mogli bliżej poznać produkty marki AMW Nawrot.
Zgodnie z formułą gry użytkownicy, aby uzyskać szansę na poprawę wyniku, zapraszali do gry znajomych. Dzięki temu aplikacja rozeszła się w sposób wirusowy.
Zasięg konkursu został dodatkowo zwiększony dzięki reklamie. Wykorzystaliśmy formę promowania postu konkursowego oraz Facebook Ads.
- Post promowany zagwarantował dotarcie z wiadomością do większej ilości Fanów niż ma to miejsce przypadku standardowych wiadomości na Facebooku. Taka forma reklamy wyświetla się dodatkowo znajomym Fanów czyli osobom, które potencjalnie również są w grupie docelowej.
- Reklama Facebook Ads pozwoliła natomiast skutecznie dotrzeć z komunikatem do nowych użytkowników – potencjalnych Klientów, którzy przez udział w Konkursie mogli zapoznać się z ofertą AMW Nawrot.
Rezultaty:
- Podczas trwania konkursu, z profilem Sypialni Marzeń zetknęło się aż 41801 użytkowników.
- W okresie zaledwie 3 tygodni liczba Fanów zwiększyła się o około 20%. Wśród nich dominowały Kobiety w przedziale wiekowym 25-34, a więc odpowiednia grupa docelowa.
- W tym czasie FanPage Sypialni Marzeń zanotował wzrost aktywności Fanów na profilu. Podczas trwania Konkursu, codzienna aktywność Fanów była 5 razy częstsza!
- Sukces kampanii osiągnięto dzięki przemyślanej formule konkursu, odpowiednio ztargetowanym reklamom oraz regularnej komunikacji z Fanami.