Klient: Bank Ochrony Środowiska
Bank Ochrony Środowiska – od 21 lat łączy ofertę bankową dla klienta indywidualnego i korporacyjnego ze wsparciem dla projektów służących środowisku naturalnemu. Wspiera działania samorządów oraz wspólnot mieszkaniowych. Głównym akcjonariuszem Banku jest Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej. Od 1997 r. akcje BOŚ Banku są notowane na rynku podstawowym Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie.
Konepcja:
Głównym celem prowadzonej wysyłki newslettera było podtrzymanie relacji z Klientami i budowanie pozytywnego wizerunku banku. Zapoczątkowanie dobrych relacji nie jest proste, ale pokazuje że nie zysk jest najważniejszy dla firmy, ale także udzielenie niezbędnego wsparcia Klientom. W ten sposób można zbudować zaufanie do marki i wykreować pozytywny obraz.
Grupa docelowa:
Duże przedsiębiorstwa będące klientami BOŚ Banku.
Zakres prac:
- Kreacja graficzna newsletter.
- Cotygodniowa obsługa wysyłki.
- Zarządzanie bazą subskrybentów.
- Budowa landing page wraz z archiwalnymi wydaniami newslettera.
Realizacja:
- Szata graficzna nawiązująca do firmowych barw przy jednoczesnym zachowaniu nowoczesnego design i spójności z identyfikacją wizualną.
- Struktura newslettera dopasowana do przyzwyczajeń czytelników:
- odpowiednia szerokość tekstu
- wyraźna czcionka
- możliwość zgłębienia tematu
- Zarządzanie bazą subskrybentów tak, aby utrzymać aktualność danych (weryfikacja).
- Kontynuacja przekazu na stronie docelowej.
- Dedykowany serwis newsletterowy zawierający archiwalne wydania biuletynu.
Rezultaty
- Wzmocnienie wizerunku banku jako instytucji dbającej o środowisko, w którym żyjemy.
- Realizacja jednego wydania newslettera w 48h.
- Ciągła współpraca i doskonalenie komunikacji.