Klient: BOŚ Bank

Klient: Bank Ochrony Środowiska

Bank Ochrony Środowiska – od 21 lat łączy ofertę bankową dla klienta indywidualnego i korporacyjnego ze wsparciem dla projektów służących środowisku naturalnemu. Wspiera działania samorządów oraz wspólnot mieszkaniowych. Głównym akcjonariuszem Banku jest Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.  Od 1997 r. akcje BOŚ Banku są notowane na rynku podstawowym Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie.

Konepcja:

Głównym celem prowadzonej wysyłki newslettera było podtrzymanie relacji z Klientami i budowanie pozytywnego wizerunku banku. Zapoczątkowanie dobrych relacji nie jest proste, ale pokazuje że nie zysk jest najważniejszy dla firmy, ale także udzielenie niezbędnego wsparcia Klientom. W ten sposób można zbudować zaufanie do marki i wykreować pozytywny obraz.

Grupa docelowa:

Duże przedsiębiorstwa będące klientami BOŚ Banku.

Zakres prac:

  • Kreacja graficzna newsletter.
  • Cotygodniowa obsługa wysyłki.
  • Zarządzanie bazą subskrybentów.
  • Budowa landing page wraz z archiwalnymi wydaniami newslettera.

Realizacja:

  • Szata graficzna nawiązująca do firmowych barw przy jednoczesnym zachowaniu nowoczesnego design i spójności z identyfikacją wizualną.newsletter_v7
  • Struktura newslettera dopasowana do przyzwyczajeń czytelników:
    • odpowiednia szerokość tekstu
    • wyraźna czcionka
    • możliwość zgłębienia tematu
  • Zarządzanie bazą subskrybentów tak, aby utrzymać aktualność danych (weryfikacja).
  • Kontynuacja przekazu na stronie docelowej.
  • Dedykowany serwis newsletterowy zawierający archiwalne wydania biuletynu.

pobrane

 

Rezultaty

  • Wzmocnienie wizerunku banku jako instytucji dbającej o środowisko, w którym żyjemy.
  • Realizacja jednego wydania newslettera w 48h.
  • Ciągła współpraca i doskonalenie komunikacji.