Klient: Centrum Edukacji Copernicus
Centrum Edukacji Copernicus to nowoczesna i przyjazna dla słuchaczy szkoła policealna. Prowadzi wiele kierunków, które są najbardziej poszukiwane na rynku pracy i umożliwiają zdobycie odpowiedniego wykształcenia.
Koncepcja:
Naszym zadaniem było kreowanie i wzmacnianie pozytywnego wizerunku szkoły, a także zwiększenie świadomości marki wśród ludzi młodych.
Zakres prac:
- Obsługa kampanii w wyszukiwarce Google,
- Uruchomienie i optymalizacja reklam na NK.pl,
- Dostosowanie harmonogramu wyświetlania reklam,
- Raportowanie o skuteczności kampanii, analiza efektów oraz doradztwo w dalszych działaniach.
Realizacja:
Działania skupione zostały na kampanii Google AdWords. W tym celu zapewniliśmy stałą opiekę Certyfikowanego Partnera programu Google AdWords. Reklamy zostały skierowane na wybrany obszar obejmujący trzynaście miast, gdzie znajdują się placówki Centrum Edukacji Copernicus. Przez okres trwania kampanii moderowaliśmy budżetem, tak aby zapewnić większą widoczność reklam w czasie rekrutacji na semestr letni i zimowy.
Postawiliśmy również na obecność na najpopularniejszym portalu społecznościowym w Polsce – nk.pl. Jego pierwotnym przeznaczeniem jest budowa społeczność skupionej w obrębie szkół, dlatego idealnie komponuje się z branżą edukacyjną. Korzystanie z opcji targetowania pozwoliło na precyzyjne dotarcie do grupy docelowej.
Rezultaty:
- Reklamy wyświetlały się na pierwszych pozycjach w wyszukiwarce Google,
- Wsparcie kwalifikowanego specjalisty Google umożliwiło wzrost CTR do 6,41%,
- Obecność firmy na portalu nk.pl zapewniło aż 38,5 mln wyświetleń reklamy.