Klient: Etam
Etam jest jedną z wiodących marek produkujących damską bieliznę. Posiada 4400 sklepów w 40 krajach na całym świecie. Ambasadorką marki jest top modelka Natalia Vodianova. Od 2009 roku Natalia ma wolną rękę w projektowaniu kolekcji o nazwie „Natalia dla Etam”. Jest to kolekcja dla młodych, nowoczesnych kobiet, żyjących w dużych miastach.
Właśnie do takich kobiet Marka Etam chce docierać ze swoimi produktami, a jedną z dróg, którą wybrała jest regularne wysyłanie newslettera w wersji graficznej. Akcje promocyjne wspierane są również przez kampanie SMS, które świetnie sprawdzają się informując na bieżąco o aktualnych promocjach.
Koncepcja:
Firmie Etam zależało przede wszystkim na możliwie szybkie realizacji – od momentu przesłania materiałów w języku francuskim do wysyłki wiadomości w języku polskim.
Grupa docelowa:
Zarówno mailing, jak i SMSy adresowane są do osób, które zrobiły już zakupy w sieci sklepów Etam i podczas zakupów wyraziły chęć otrzymywania wiadomości, bądź do osób które do newslettera zapisały się poprzez stronę internetową.
Zakres prac:
-
Opracowanie graficzne projektu.
-
Przeprowadzanie testów dla programów pocztowych i wysyłka mailingu.
-
Zarządzanie bazą adresów e-mail (dodawanie adresów do bazy, segmentacja, weryfikacja).
-
Realizacja wysyłki SMS
-
Obsługa wszystkich sieci GSM
Realizacja:
- Sprawne opracowanie graficzne projektu.
- Systematyczne zarządzanie bazą adresów e-mail, dzięki czemu stale jest aktualna.
Adresy e-mail spływające z dwóch źródeł: bezpośrednio ze sklepów oraz ze strony internetowej, zbierane są w jednym miejscu, co pozwala na efektywną segmentację bazy.
Rezultaty:
- Szybka realizacja i bezproblemowa wysyłka.
- 99% dostarczonych wiadomości.