Klient: IQlab
IQlab – dystrybutor suplementów diety ForeverSlim – jedynych bioaktywnych tabletek na odchudzanie, zawierających naturalne składniki.
Koncepcja:
Koncepcja kampanii reklamowej zakładała wykorzystanie remarketingu. Funkcja ta pozwala dotrzeć do użytkowników, którzy odwiedzili już stronę z suplementami ForeverSlim, ale nie zdecydowali się na ich zakup. Na specjalnie przygotowany pod kampanie landing page zostały skierowany ruch z reklamy w sieci partnerskiej Google.
Zakres prac:
- opracowanie koncepcji promocyjnej kampanii reklamowej,
- przygotowanie kompletu banerów i landing page,
- obsługa kampanii Google AdWords.
Realizacja:
Dzięki zamieszczeniu na stronie ForeverSlim fragmentu kodu, użytkownicy odwiedzający witrynę automatycznie trafiali na listy remarketingowe. Dzięki temu mogliśmy dotrzeć z komunikatem reklamowym do nich później, gdy przeglądali Internet.
Aby kampania remarketingowa mogła dotrzeć do jak największej liczby potencjalnych klientów, stworzone zostały reklamy zarówno tekstowe, jak i display’owe w różnych rozmiarach.
Komunikat reklamowy został dopasowany do użytkowników. Kampania zawierała ofertę specjalną i zachęcała do zakupu dwóch opakowań tabletek ForeverSlim w cenie jednego. Banery reklamowe pokazywane były użytkownikom tylko przez dwa dni po opuszczeniu strony głównej. Ograniczenie czasowe promocji spowodowało, iż użytkownicy nie chcąc stracić okazji, byli bardziej skłonni do działania.
Kreacja graficzna banerów i landing page’a dopasowana została wizualnie do witryny www.promoslim.pl oraz zawierała przekonujące wezwanie do działania. Strona docelowa stanowiła naturalne rozwinięcie przekazu zawartego w reklamie.
Landing page umożliwiał przeprowadzenie całego procesu zakupu na 1 stronie – bez przeglądania kategorii, logowania czy dodawania do koszyka, co ułatwiało sprzedaż.
Rezultaty:
- Dotarliśmy do klientów w momencie największego prawdopodobieństwa dokonania przez nich zakupu, czyli w 48 godzin po odwiedzeniu witryny
- Przekaz reklamowy trafił do osób zainteresowanych produktem
- Zyskaliśmy informacje o zainteresowaniach potencjalnych klientów
- Kampania promocyjna była 2 razy chętniej klikana, niż tradycyjny remerketing i 10 razy chętniej niż tradycyjna reklama graficzna!