Klient: Noclegiada.pl 2

Klient: Noclegiada.pl

Noclegiada.pl to portal, który od początku został zbudowany przez nasz zespół. Klient zwrócił się do nas z prostym pomysłem – chciał zbudować miejsce, gdzie szybko i wygodnie będzie można znaleźć nocleg, eliminując najbardziej czasochłonny proces dzwonienia do obiektów noclegowych i pytania o wolne pokoje.

Współpraca między naszą agencją, a zleceniodawcą rozpoczęła się w połowie 2011 r. Od tamtej pory Studiotg zajmuje się stałą obsługą portalu noclegiada.pl oraz kampanii reklamowych.

Koncepcja

Celem projektu było stworzenie portalu łączącego właścicieli obiektów noclegowych i turystów. Serwis miał być przyjazny i łatwy w obsłudze.

Dodatkowym zadaniem dla działu marketingu było wypromowanie portalu, czego bezpośrednim efektem miało być zaistnienie w świadomości potencjalnych klientów.

Zakres prac:

  • Budowa portalu
    • koncepcja założeń technologicznych projektu,
    • projektowanie funkcjonalne
    • projektowanie graficzne
    • oprogramowanie funkcjonalności
    • wsparcie techniczne
  • Wysyłka mailingu informacyjnego do właścicieli obiektów noclegowych,
  • Obsługa kampanii linków sponsorowanych Google AdWords.

Realizacja

  • Projekty funkcjonalne i graficzne (porównanie wstępnego projektu architektury informacji i finalnego projektu graficznego strony głównej).

Noclegiada strona_glowna

  • Łatwa nawigacja – proces wykonywania akcji docelowej został maksymalnie skrócony.
  • Dwie ścieżki użytkowników(właściciele obiektów – turyści) –  ułatwieniem w poruszaniu się po portalu są oddzielne ścieżki  nawigacyjne dla turystów i właścicieli obiektów noclegowych.

tututupng

 

  • Prosty i przejrzysty projekt – kreacja strony miała przede wszystkim spełniać potrzeby odwiedzających ja internautów. Została tak zaprojektowana by nie rozpraszać.

 Rezultaty

  • W ciągu 2 miesięcy założono 2 609 kont.
  • Wysłano 58 110 zapytań do obiektów noclegowych.
  • W sumie użytkownicy w portalu spędzili =  ponad 17  godzin!

2 thoughts on “Klient: Noclegiada.pl

  1. Marcin lip 3, 2013 12:49

    Całkiem niezłe wyniki jak na 2 miesiące. Serwis jest bardzo przejrzysty, podoba mi się animacja, która wszystko wyjaśnia. Czy są jakieś sukcesy z wejść z wyników naturalnych?

  2. admin lip 3, 2013 13:02

    Rok po uruchomieniu udało się rozpromować markę w internecie i obecnie Noclegiada ma sukcesy zarówno z wyników organicznych, jak i bezpośrednich 🙂

Komentarze są wyłączone.