Klient: Walutomat.co.uk

Klient: Walutomat.co.uk

Walutomat.co.uk – internetowy system przekazów pieniężnych należący do firmy Incaso. Jest to jedna z najbardziej doświadczonych firm w branży. Udostępnia system, dzięki któremu każdy możne dokonać przewalutowania dosłownie w ciągu kilku sekund, bez wychodzenia z domu.

Celem realizowanego projektu była odpowiedź na pytanie: jak należy reklamować serwis, aby uzyskać jak największą liczbę konwersji?

Zadania:

I. Zwiększenie liczby przewalutowań on-line – zwiększenie zwrotu z inwestycji, uruchomienie nowych źródeł ruchu (AdWords).
II. Zwiększenie skuteczności – uzyskanie większego zaangażowania użytkowników, zwiększenie liczby konwersji.

Koncepcja:

Naszym zadaniem było przeprowadzenie kampanii testowej, która miała pomóc w weryfikacji założeń i sprawdzeniu rzeczywistości. Do testów wybraliśmy metodę, która dostarczyła nam niezbędną wiedzę do skonstruowania skutecznego komunikatu reklamowego.

Zakres prac:

  •  Sformułowanie trzech różnych komunikatów reklamowych
  • Opracowanie graficzne projektów trzech landing page’ów
  • Obsługa kampanii linków sponsorowanych
  • Instalacja Google Analytics oraz połączenie go z kontem AdWords
  • Raportowanie o skuteczności kampanii

Realizacja:

Wartości, którymi kierowaliśmy się przy pracy nad projektem to wiarygodność marki, jasny komunikat o zaletach produktu oraz dopracowana prezentacja produktu.
Przetestowane zostały trzy różne komunikaty reklamowe zawierające unikalne cechy produktu: szybkość, bezpieczeństwo i niska cena.

Rezultaty:

  • Wyniki przeprowadzonych testów dostarczyły nam niezbędną wiedzę do skonstruowania skutecznego komunikatu reklamowego.
  • Dzięki wykorzystaniu najskuteczniejszego komunikatu, odnotowaliśmy wzrost zainteresowania reklamą o 146%.