Klient: Fundacja Hipoterapia 2

Klient: Fundacja Hipoterapia – Na Rzecz Rehabilitacji Dzieci Niepełnosprawnych

Fundacja Hipoterapia – Na Rzecz Rehabilitacji Dzieci Niepełnosprawnych  – zajmuje się wszelkimi zagadnieniami związanymi z hipoterapią i rehabilitacją konną. Jej głównym celem jest pomoc dzieciom niepełnosprawnym w rozwoju psycho-ruchowym oraz społecznym.

Pierwszym krokiem we współpracy było przeanalizowanie dotychczasowych działań prowadzonych przez Fundację oraz dobór odpowiednich środków, które pomogłyby w reklamie corocznej akcji przekazywania 1% podatku na organizacje pożytku publicznego.

Koncepcja:

Naszym zadaniem była silna optymalizacja kampanii AdWords tak, aby zyskać jak najbardziej wartościowy ruch.

Zakres prac:

  • Dostosowanie harmonogramu wyświetlania reklam,
  • Optymalizacja listy słów kluczowych oraz stworzenie skutecznych tekstów reklam,
  • Efektywne zarządzanie budżetem, aby uzyskać jak najwięcej potencjalnych darczyńców na stronę w ramach ustalonego budżetu,
  • Opracowanie graficzne projektów dwóch landing page’ów.

Realizacja:

Treści stron docelowych pokrywały się z obietnicami danymi w reklamach AdWords.

Landing page’e z przejrzystym, jasnym layoutem stanowiły najkrótszą drogę do konwersji.

Rezultaty:

  • Zaprojektowana kampania Google AdWords zwiększyła liczbę potencjalnych darczyńców na stronie w ramach ustalonego budżetu
  • Dzięki optymalizacji i budowie landing page`y udało się zwiększyć współczynnik konwersji o 20%!

 

2 thoughts on “Klient: Fundacja Hipoterapia

  1. Tomasz cze 13, 2013 12:47

    A jakieś szczegóły, na temat samego wyglądu stron docelowych? Może jakaś grafika? Z góry dziękuję.

    • Agata cze 13, 2013 14:48

      Landing page`e można zobaczyć na stronach:
      http://pit.fundacja-hipoterapia.pl/ (obecna wersja została trochę zmieniona) oraz http://programpit.fundacja-hipoterapia.pl.
      Landing page`e różniły się komunikatami: pierwszy skupiał się na przekazaniu 1% Fundacji, a drugi landing page na darmowym programie do rozliczeń PIT. Kliknięcie w button Wypełnij PIT online prowadził do tej samej akcji na obu landing page`ach. Wyniki kampanii skierowanej na oba landing page`e były satysfakcjonujące, z niewielką przewagą pierwszego przekazu (o Fundacji) 😉

Komentarze są wyłączone.