Klient: Fundacja Hipoterapia – Na Rzecz Rehabilitacji Dzieci Niepełnosprawnych
Fundacja Hipoterapia – Na Rzecz Rehabilitacji Dzieci Niepełnosprawnych – zajmuje się wszelkimi zagadnieniami związanymi z hipoterapią i rehabilitacją konną. Jej głównym celem jest pomoc dzieciom niepełnosprawnym w rozwoju psycho-ruchowym oraz społecznym.
Pierwszym krokiem we współpracy było przeanalizowanie dotychczasowych działań prowadzonych przez Fundację oraz dobór odpowiednich środków, które pomogłyby w reklamie corocznej akcji przekazywania 1% podatku na organizacje pożytku publicznego.
Koncepcja:
Naszym zadaniem była silna optymalizacja kampanii AdWords tak, aby zyskać jak najbardziej wartościowy ruch.
Zakres prac:
- Dostosowanie harmonogramu wyświetlania reklam,
- Optymalizacja listy słów kluczowych oraz stworzenie skutecznych tekstów reklam,
- Efektywne zarządzanie budżetem, aby uzyskać jak najwięcej potencjalnych darczyńców na stronę w ramach ustalonego budżetu,
- Opracowanie graficzne projektów dwóch landing page’ów.
Realizacja:
Treści stron docelowych pokrywały się z obietnicami danymi w reklamach AdWords.
Landing page’e z przejrzystym, jasnym layoutem stanowiły najkrótszą drogę do konwersji.
Rezultaty:
- Zaprojektowana kampania Google AdWords zwiększyła liczbę potencjalnych darczyńców na stronie w ramach ustalonego budżetu
- Dzięki optymalizacji i budowie landing page`y udało się zwiększyć współczynnik konwersji o 20%!
A jakieś szczegóły, na temat samego wyglądu stron docelowych? Może jakaś grafika? Z góry dziękuję.
Landing page`e można zobaczyć na stronach:
http://pit.fundacja-hipoterapia.pl/ (obecna wersja została trochę zmieniona) oraz http://programpit.fundacja-hipoterapia.pl.
Landing page`e różniły się komunikatami: pierwszy skupiał się na przekazaniu 1% Fundacji, a drugi landing page na darmowym programie do rozliczeń PIT. Kliknięcie w button Wypełnij PIT online prowadził do tej samej akcji na obu landing page`ach. Wyniki kampanii skierowanej na oba landing page`e były satysfakcjonujące, z niewielką przewagą pierwszego przekazu (o Fundacji) 😉