Kolejna osoba z naszej firmy, Agata Rabsztyn, rozpoczęła przygodę z Google Adwords. Pierwszym krokiem było pozytywne zaliczenie Egzaminu z podstawowych zasad Google dotyczących reklamowania.
Egzamin przygotowany przez Google trwał 120 minut i składał się z 113 pytań. Aby zaliczyć test, należało uzyskać 85% poprawnych odpowiedzi. Zdanie podstaw daje możliwość podejścia do kolejnych zaawansowanych egzaminów kończących się certyfikatem potwierdzającym wiedzę i umiejętności w prowadzeniu kampanii AdWords.
Gratulacje, egzamin zaawansowany jest dość trudny, niestety ma niekiedy nieaktualne pytania albo źle przetłumaczone. Chyba, że już się coś poprawiło.
Zaawansowane egzaminy rzeczywiście nie są łatwe i nie zawsze aktualne, ale do zdania. Do tej pory (nie zapeszając ) naszym Specjalistom udaje się je zdawać za pierwszym podejściem:)