Marketing internetowy branży fitness [raport Studiotg]

Lipiec i sierpień to ten okres w roku, gdy nieco zwalniamy i odpuszczamy. Mamy wakacje. Również od diety i siłowni. Nic to. Gdy przyjdzie jesień, wrócimy. Do dbania o linię oraz o kondycję. Tylko czy na pewno do Ciebie, nasz klubie fitness? A może wybierzemy ofertę konkurencji? I co Ty możesz zrobić już dziś, byśmy jednak zdecydowali się na Ciebie jutro?

Liczba polskich bywalców klubów fitness i siłowni rośnie lawinowo. Prognozy na najbliższe lata wskazują, że trend utrzyma się – trenujących będzie przybywać w tempie około 20% rocznie. Coraz większy tort do podziału. Nic dziwnego, że w odpowiedzi na zapotrzebowanie, otwierają się kolejne placówki, oferujące klientom możliwość ćwiczeń.

Jak nie utonąć w tym zalewie propozycji? Jak się wyróżnić? Jak pozyskać nowych klientów? Jak przypominać o sobie dotychczasowym? Jak zrobić to wszystko stosunkowo niewielkim kosztem?

Tego dowiesz się z naszego raportu pt. Marketing Internetowy Branży Fitness:

POBIERZ RAPORT >>